Święta Wielkanocne coraz bliżej. Terravita, producent słodyczy, we współpracy z Fortress Gifts przygotowała z tej okazji specjalny zaskakujący, zestaw świąteczny.
Do czekoladowego zająca, Terravita dołączyła prezent, foremkę do jajek, za którą odpowiadał Fortress Gifts, lider promocji gadżetowych. Foremki do jajek to kolejny zaskakujący gadżet, którym marka postanowiła obdarować swoich klientów. Dedykowany rodzicom, dzieciom oraz wszystkim ceniącym humor i fantazję w kuchni.Barwne foremki nadają ugotowanym jajkom na twardo przeróżne kształty, ciesząc i pobudzając apetyt największych niejadków. Wystarczy ugotować jajko na twardo, umieścić je w foremce i zanurzyć ją na 10 minut w zimnej wodzie, gotowe! Tak przygotowane jajko może stanowić ozdobę świątecznego stołu lub być elementem fantazyjnego śniadania.
Gadżet wykonany z tworzywa sztucznego, występuje w trzech wariantach kolorystycznych i graficznych (zajączek, autko i miś). Foremka do jajek to całkowicie bezpieczny produkt, spełnia normy jakościowe, nadaje się do kontaktu z żywnością.
Terravita rozpoczęła swoją akcję promocyjną 15 lutego br. w marketach i sklepach sieciowych na terenie kraju.
Informacje o firmie:
Fortress S.A. jest liderem w realizacji promocji gadżetowych (Fortress Gifts) dla firm.
Łączy trendy w produktach promocyjnych z wiedzą, kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejętnościami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.
Fortress S.A. dostarcza artykuły promocyjne w pełni odpowiadające potrzebom swoich Klientów. Kreatywne, nieszablonowe podejście pozwala na indywidualne dopasowanie upominku reklamowego, korespondującego z działalnością firmy i jej produktami. Fortress S.A. zapewnia również doradztwo i wsparcie w procesie tworzenia i realizacji kampanii promocyjnej.
Fortress cieszy się zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, między innymi takich, jak: Unilever, Kompania Piwowarska, Danone, Nutricia, Terravita, L’oreal, Maspex, Coty, Lubella czy Coca-Cola.
Dotychczasowymi hitami okazały się dostarczane przez Fortress pacynki i puzzle wspierające sprzedaż produktów marki BoboVita, magiczne kubki Terravita będące upominkiem świątecznym dla Klientów marki oraz bajkowe lunchboxy Rama, cieszące się uznaniem w całej Europie, czy maskotki Małe Głody, towarzyszące promocji sprzedaży serków Danio.
Na europejskim rynku znalazło się 30 mln artykułów promocyjnych stworzonych przez Fortress Gifts.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów Fortress Gifts poszerzył swoją ofertę o nowe grupy produktowe. Mały sprzęt AGD to pierwsza z nowych propozycji, odpowiednia dla Klientów poszukujących produktów, które wspomogą spontaniczne akcje sprzedażowe. Druga grupa to tekstylia, w których imporcie Fortress S.A. ma wieloletnie doświadczenie. W szczególności ofertę stanowią T-shirty, do wykorzystania jako gadżet w akcjach promocyjnych lub jak element ubioru pracowników firmy.
www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts
Link do strony artykułu: https://wm5.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wielkanocny-gadzet-z-jajem-fortress-gifts-dla-terravity